Q&A a day!



365 Questions, 5 years, 1,825 answers.
5 YEAR JOURNAL.

Haii lieve lezers,

Vandaag ga ik bloggen over een Engels/Amerikaans boek =]! Het heet "Q&A a day" = Questions and Answers a day. En het is een 5 jarig dagboek/journal. Dit boek heeft allemaal verschillende soorten vragen en ik ben heel benieuwd of mijn antwoorden zullen veranderen in 5 jaar!

Ik kende dit boek toevallig via een andere blog en ik wilde haar blog in mijn post zetten, maar ik weet niet meer wie het nou was. Ik had haar wel bij mijn favorieten gezet, maar helaas. Mocht je dit lezen, dan heel heel erg bedankt voor de goede tip <3! Ik volg niet vaak tips op van andere bloggers op, maar soms maak ik weleens een uitzondering =].
Toen ik het boek binnenkreeg was ik natuurlijk blij, want eindelijk is er een boek dat wel leuk is xD! Ik vind persoonlijke psychologische boeken meestal ook wel leuk. Toen ik het kreeg zei mijn vader wel dat het net een bijbeltje was vanwege de grote van het boek. Het boek is namelijk erg klein, maar je kan wel alles goed lezen en je teksten erin kwijt =].  En ik vind het ook een mooi boekje <3! Voor de rest hoop ik het boekje goed bij te houden, maar volgens het boek hoef je niet altijd vragen te beantwoorden =P. Dus als ik het soms vergeet maak het niet uit. Daarbij kan ik de vraag dan later toch nog 4 keer beantwoorden =].
Mocht je het boek ook willen kopen klik dan hier! Op diezelfde site staan ook andere boeken, dus leef je uit zou ik zeggen =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een geweldig boek, ik wil het ik wil het ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk boek! Deze staat op mn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik houd van dit soort boeken! :D Ik ga een kijkje nemen op de website.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat lijkt me een super leuk boek! Alleen al omdat het er zo mooi uit ziet van de buitenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk !
    Ja die O.P.I pakketjes zijn moeilijk te krijgen! ik zal wel een keer voor je kijken waar je ze kan kopen.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk boekje en wat zie je blog er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik ga er meteen voor kijken! Super leuke tip zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oohh niet meer verkrijgbaar! Weet iemand een andere betrouwbare site wat ook makkelijk is qua betalen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk boek zeg! ik zet hem ook op mijn wishlist <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je lieve reactie! Haha. Wat een leuk boekje zeg (:
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk boekje !
    ik denk dat ik mijn moeder even ga overhalen om dat boekje voor me te bestellen !ik ben namelijk een echte boekenwurm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er echt super leuk uit!
    een heel leuk boekje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat je niet vaak tips van andere bloggers opvolgt, want daar draait bloggen in principe wel een beetje om..

    Ik vind het boek er heel erg mooi uitzien, zoals je vader zei; een kleine bijbel haha.
    Heel erg veel succes met de challenge.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het boekje echt leuk, ik heb er al vaker over gelezen en het lijkt me heel leuk om het later dan nog eens terug te lezen,
    toch ga ik het denk ik niet kopen omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik het dan toch niet bijhoudt en dan vind ik het nogal zonde van het geld ;)

    Succes ermee!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten